Nieuws

31-03-2020

Let op: Maatregelen tot en met 28 april!

!!Nieuwste maatregelen Corona Virus!!
De maatregelen voor contactberoepen zijn verlengd tot en met dinsdag 28 april. Dit wil zeggen dat uit veiligheid voor onze patiënten én ons personeel we genoodzaakt zijn te sluiten. Wél zijn wij nog bereikbaar voor telefonische consulten. U kunt ons op werkdagen bereiken van 09.00-12.00 uur op telefoonnummer 06-12098707.
Indien u nog een afspraak heeft, krijgt u ook nog een persoonlijk bericht van ons.
Wij hopen op uw begrip!
Het team van fysiotherapie Lisanne Vossen.

Check hier uw klachten!

Feed

24-03-2020, 21:06

Heeft u lichamelijke klachten of een blessure? Doe dan de "hier heb ik pijn' check en u krijgt een mogelijke oorzaak en advies te zien.   Meer

Fysiotherapie Lisanne Vossen in Brouwhuis Helmond, uw therapeut voor shockwave, oedeemtherapie, echografie en dry needling.

Bent u op zoek naar een fysiotherapeut in Helmond en omgeving?

Bij Fysiotherapie Lisanne Vossen in Brouwhuis (Helmond) bent u in goede handen!

Onze praktijk is met name gericht op "1 op 1" behandeling. Een verwijzing is niet nodig en fysiotherapie, oedeemtherapie, alsook shockwave worden door de meeste zorgverzekeraars betaald uit het aanvullende pakket. DUS GEEN EIGEN RISICO!

Daarnaast vindt u bij ons een uitgebreide oefenruimte, waar zowel individueel als in groepsverband, al dan niet begeleid door de fysiotherapeut, geoefend kan worden. Door deze aanpak en door de diversiteit aan therapie-vormen, zoals nader beschreven op deze site, willen wij ons onderscheiden van de "grotere" praktijken, die veelal "hands-off" werken. Bent u niet in staat om naar de praktijk te komen, dan komen wij ook bij u aan huis.

Wij zijn aangesloten bij alle ziektekosten verzekeraars!

Kaart