Nieuws

19-05-2020

Wij zijn geopend!!

We hebben echter wel maatregelen getroffen om de behandeling zo veilig mogelijk te houden. Dit houdt in:

Om het contact zo beperkt mogelijk te houden vragen wij u (bij een nieuwe klacht) ter voorbereiding op de afspraak alvast een gedeelte van de eerste intake in te vullen. Dit kan via een link welke u per mail van ons ontvangt. De intake is beveiligd en alles wat u invult komt automatisch in uw persoonlijk dossier terecht.
Vriendelijk verzoeken wij u de intake uiterlijk één werkdag voor uw afspraak in te vullen. Ook vragen wij u de tijd te nemen voor de vragenlijst, alle vragen in te vullen en elke vraag zo volledig mogelijk te beantwoorden. Uiteraard bespreken we de vragenlijst tijdens uw eerste afspraak; u kunt dan ook een nadere toelichting geven.

Daarnaast vragen wij u de volgende regels in acht te nemen:
- Neem een eigen (bad)handdoek mee.
- Desinfecteer uw handen in de wachtruimte.
- Wij geven geen hand bij binnenkomst.
- De behandelduur is aangepast naar 25 minuten zodat er voldoende tijd is om de kamers te ontsmetten.
- Kom stipt op het afgesproken tijdstip zodat het contact met andere mensen beperkt blijft.
- Indien u klachten ervaart (hoesten, koorts, benauwdheid, neusverkoudheid) of iemand waarmee u samenwoont, dan vragen wij u dit te melden en zijn we genoodzaakt om de behandeling uit te stellen.

Graag zien wij u weer terug in de praktijk.

Check hier uw klachten!

Feed

24-03-2020, 21:06

Heeft u lichamelijke klachten of een blessure? Doe dan de "hier heb ik pijn' check en u krijgt een mogelijke oorzaak en advies te zien.   Meer

Fysiotherapie Lisanne Vossen in Brouwhuis Helmond, uw therapeut voor shockwave, oedeemtherapie, echografie en dry needling.

Bent u op zoek naar een fysiotherapeut in Helmond en omgeving?

Bij Fysiotherapie Lisanne Vossen in Brouwhuis (Helmond) bent u in goede handen!

Onze praktijk is met name gericht op "1 op 1" behandeling. Een verwijzing is niet nodig en fysiotherapie, oedeemtherapie, alsook shockwave worden door de meeste zorgverzekeraars betaald uit het aanvullende pakket. DUS GEEN EIGEN RISICO!

Daarnaast vindt u bij ons een uitgebreide oefenruimte, waar zowel individueel als in groepsverband, al dan niet begeleid door de fysiotherapeut, geoefend kan worden. Door deze aanpak en door de diversiteit aan therapie-vormen, zoals nader beschreven op deze site, willen wij ons onderscheiden van de "grotere" praktijken, die veelal "hands-off" werken. Bent u niet in staat om naar de praktijk te komen, dan komen wij ook bij u aan huis.

Wij zijn aangesloten bij alle ziektekosten verzekeraars!

Kaart